Sah-blog

Bun venit pe un blog dedicat sahului!

miercuri, 26 ianuarie 2011

Munteanu Ali-Eduard 2-0 Nuta Dan

In mini-meciul dintre mine si Dan,am reusit sa ma impun in mare parte datorita fortei scazute de joc a adversarului la probele rapide.In prima partida,dupa 1.e4 c5 2.Cc3 am jucat incredibil Cf6? dar am reusit sa egalez,iar,in final,am castigat datorita crizei de timp a adversarului(care mai in toate partidele a intrat in criza de timp).In a doua partida,avand piesele albe,am reusit un atac promitator(profitand si de faptul ca adversarul a incercat la 1.d4 sa raspunda cu sistemul cu 1...b6),de pe urma caruia am ramas cu un pion in plus,care era liber legat(pioni d5 si e5,pionul din d5 liber),iar in final,cand aveam o calitate in plus,am castigat la timp.Pot spune doar ca Dan nu si-a regasit forma,iar eu,venit dupa antrenament,m-am impus oarecum meritat.Multumiri TVR Rnet pentru sprijinul acordat sahului din Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu